Poloprofesionální meteostanice TFA 35.1075 NEXUS | METEOshop.cz

URL: https://www.meteoshop.cz/produkt/poloprofesionalni-meteostanice-tfa-35-1075-nexus/295/?show=all&box=discussion


Hodnocení obchodu na Zboží.cz

Kategorie

Vybíráme z novinek

TFA 35.8001.01 - Bezdrátová WiFi meteostanice VIEW BREEZE

Prodávané značky

Poloprofesionální meteostanice TFA 35.1075 NEXUS

Poloprofesionální meteostanice TFA 35.1075 NEXUS

Výrobce: TFA

Kód produktu: TFA35.1075

EAN: 4009816015921

Hodnocení: produkt zatím nebyl hodnocen

Dostupnost: Dlouhodobě nedostupný [Rezervovat si produkt]

Běžná cena: 7 689 Kč s DPH
Naše cena: 6 990 Kč s DPH
Ušetříte: 699 Kč

Litujeme, ale zobrazený produkt není v tuto chvíli dostupný, proto jej není možné v našem eshopu objednat!

Poloprofesionální meteorologická stanice pod označením TFA 35.1075 NEXUS s možností připojení k PC přes USB port je svými funkcemi a vzhledem velice podobná stanici WXR LM2. Tento přístroj, posouvá možnosti domácí meteorologie opět o kus dále. Kompletní balení obsahuje vnitřní hlavní jednotku v luxusním černém provedení s modrým podsvícením, síťový adaptér, kvalitní software, USB kabel, čidlo pro měření vnější teploty a vlhkosti, srážkoměr a miskový anemometr.

Výčet všech funkcí je opravdu dlouhý, a tak na začátek uvedeme jen ty fakta, která odlišují meteostanici TFA 35.1075 NEXUS od ostatních. Celoplošně podsvícený displej reagující na intenzitu denního osvětlení, bezdrátový přenos vnější ze všech vnějších čidel - teploty a vlhkosti, srážkoměru a anemometru až na 100 m, větroměr je vybavený solárním napájením a externí anténou..

Ke stanici lze dokoupit další čidla na měření teploty a vlhkosti - celkem stanice umí komunikovat až s 5 senzory. Stanice se připojuje k PC přes USB port a její výhodou je obrovská paměť až na 3000 datových záznamů. Kdo chce znát přesný čas východu a západu Slunce bude rád, že si zde může nastavit přesnou zeměpisnou šířku a délku.

TECHNICKÉ ÚDAJE

  • LCD displej hlavní části o rozměrech 121 x 108 mm
  • Při napájení přes síťový napáječ je možné stálé osvětlení displeje oranžovou barvou, nebo může být osvětlení vypnuto, nebo se může měnit intenzita osvětlení v závislosti na okolním světle
  • Přepínač citlivosti senzoru okolního světla
  • Při napájení pomocí síťového zdroje mohou být použity také baterie jako záloha paměti
  • Předpověď počasí na 12 až 24 hodin (slunečno, polojasno, zataženo, deštivo, velmi deštivo, proměnlivé počasí, nebo sníh)
  • Ikony fáze Měsíce
  • Čas východu a západu Slunce nastavitelný dle zeměpisné šířky a délky
  • Zobrazení relativního tlaku
  • Graf vývoje barometrického tlaku za uplynulých 24 hodin
  • Zobrazení barometrického tlaku v inHg, hPa/mb nebo mmHg
  • Alarm možnosti bouřek, který je aktivován při náhlém poklesu barometrického tlaku
  • Tlačítko SET pro zobrazení absolutního barometrického tlaku, relativního barometrického tlaku, nastavené nadmořské výšky, fáze Měsíce v uplynulých, nebo budoucích 39 dnech a zobrazení grafu průběhu teploty a relativní vlhkosti naměřené na čidle kanálu 1
  • Velký rozsah nastavení nadmořské výšky od -200 do +5000 metrů
  • Zobrazení času ve 12ti, nebo 24 hodinovém formátu spolu se zobrazením zkratky dne, nebo zkratky zvoleného města, nebo sekund
  • Buzení je možno nastavit pouze na pracovní dny, nebo každý den, alarm může signalizovat studené počasí s možností náledí
  • Programovatelné opakované buzení (funkce SNOOZE) od 1 do 15 minut
  • Ikona příjmu signálu DCF-77 pro řízení hodin
  • Ikona indikace slabých baterií hlavní části
  • Zobrazení vnitřní a vnější teploty (°F nebo °C) a relativní vlhkosti (%)
  • Ikona příjmu signálu z vnějšího čidla pro měření teploty a relativní vlhkosti (možno použít až 5 čidel, tříkanálové čidlo model TX320 nebo pětikanálové čidlo TFA 30.3150, jedno pětikanálové čidlo je již součástí dodávky)
  • Tlačítko SET pro zobrazení hodnoty rosného bodu na místě zobrazení teploty (u všech aktivních kanálů v případě použití dalších bezdrátových čidel pro měření teploty a relativní vlhkosti)
  • Možnost nastavení alarmu horní a dolní meze teplot (u všech aktivních kanálů při použití dalších bezdrátových čidel pro měření teploty a relativní vlhkosti)
  • Paměť na naměřené maximální a minimální hodnoty teploty a relativní vlhkosti
  • Měření dešťových srážek (in nebo mm) za uplynulou hodinu, 24 hodin, den, týden a měsíc
  • Množství dešťových srážek za hodinu
  • Programovatelný alarm dešťových srážek
  • Ikona indikace slabých baterií čidla dešťových srážek
  • Zobrazení směru větru pomocí animované větrné růžice
  • Směr větru zkratkou názvu směru (např. WNW), nebo odchylkou od severu (např. 22.5°)
  • Zobrazení hodnoty pociťované teploty vlivem větru (Wind Chill), nebo skutečné teploty v místě anemometru
  • Měření a zobrazení maximální průměrné rychlosti větru a maximální rychlosti závanu větru
  • Programovatelné alarmy pro průměrnou rychlost větru a závan větru
  • Možnost připojení k počítači pomocí USB portu, USB kabel přiložen
  • Software Wetterstation pro TFA NEXUS je ke stažení zde

TECHNICKÉ ÚDAJE

Bezdrátový přenos

  • Frekvence: 433 MHz
  • Dosah signálu čidla měření teploty a vlhkosti: max. 100 m v otevřeném prostoru
  • Dosah signálu čidla dešťových srážek a anemometru: max. 100 m v otevřeném prostoru
  • Max. počet čidel pro měření teploty/vlhkosti: 5

Měření barometrického tlaku

  • Rozsah měření: 500 to 1100 mb/hPa ( 374.5 to 823.8 mmHg, 14,75 inHg až 32,44 inHg )
  • Rozlišení: 0.1 mb/hPa ( 0.08 mmHg, 0,003 inHg
  • Přesnost měření: 5 mb/hPa ( 0.38 mmHg, 0,015 in Hg)
  • Rozsah nastavení nadmořské výšky: -200 až +5000 m

Měření vnitřní teploty

  • Rozsah měření: -9.9°C až +60.0°C
  • Rozlišení: 0.1°C
  • Přesnost měření: +/-1°C
  • Interval měření: 10 sekund

Měření vnější teploty

  • Rozsah měření: -40°C až +80°C
  • Rozlišení: 0.1°C
  • Přesnost měření: +/-1°C
  • Interval měření: 10 sekund
  • Interval přenosu dat: cca 47 sekund

Měření vnitřní relativní vlhkosti

  • Rozsah měření: 0% až 99%
  • Rozlišení: 1%
  • Přesnost měření: +/-5%
  • Interval měření: 10 sekund

Měření vnější relativní vlhkosti

  • Rozsah měření: 0% až 99%
  • Rozlišení: 1%
  • Přesnost měření: +/-5%
  • Interval měření: 10 sekund
  • Interval přenosu dat: cca 47 sekund

Východ a západ Slunce

  • Přesnost: +/-3 minuty (pro zeměpisnou šířku do 50°)

Měření směru větru

  • Rozsah měření: 0° to 360°
  • Větrná růžice: 16 pozic
  • Rozlišení: 22.5°
  • Přesnost měření: +/- 11.25°
  • Minimální měřená hodnota: 4.8 km/h
  • Interval přenosu dat: 33 sekund

Měření rychlosti větru

  • Rozsah měření: 0 to 199.9 km/h (až 89.3 m/s, 199,9 mph, 173,7 knots)
  • Rozlišení: 0.16 km/h
  • Přesnost měření: 3,2 km/h +/-5%
  • Minimální měřená hodnota: 4.8 km/h (3 mph)
  • Interval zobrazení naměřené veličiny: 33 sekund
  • Interval měření: 11 sekund

Měření dešťových srážek

  • Úhrn za uplynulou 1 hod/24 hod: 0 až 1999.9 mm
  • Úhrn za uplynulý týden/uplynulý měsíc: 0 až 19 999 mm
  • Rozlišení: 0.8 mm
  • Přesnost měření: +/-5%
  • Interval měření: 10 sekund
  • Interval přenosu dat: 183 sekund

Hardwarové požadavky pro připojení k počítači

  • Operační systém: Windows 98 SE nebo vyšší
  • Velikost paměti: RAM 128MB a více
  • Velikost harddisku: 100MB a více volného místa

Datum a čas

  • Formát zobrazení času a data: 12 nebo 24 hodin, hh:mm formát; sekundy mohou být zobrazeny volitelně
  • Formát zobrazení data: měsíc-den-rok nebo den-měsíc-rok
  • Řízení hodin signálem DCF-77: Ano, řízení může být vypnuto
  • Časová zóna: nastavitelná zóna po 30 minutách
  • Zobrazení názvu dne: lze zvolit v angličtině, němčině, francouzštině, italštině, španělštině, italštině, španělštině, nebo holandštině; zkratka může být zobrazena místo sekund, nebo kódu města
  • Buzení: dva alarmy s délkou signálu 2 minuty s možností naprogramování opakovaného buzení (snooze) od 1 do 15 minut , alarm pro upozornění možnosti náledí

Vnitřní paměť

  • Typ paměti: EEPROM
  • Kapacita paměti: 3000 datových souborů

Napájení

  • Hlavní část: 4 ks baterie typ AA (1.5V) – tužková (je součástí dodávky, doporučená alkalická). Pro požití stálého osvětlení displeje je nutné napájení hlavní části síťovým zdrojem (součást dodávky – 220V 50Hz, / 7.5 V 200mA )
  • Čidlo pro měření teploty/vlhkosti, anemometr, srážkoměr: 2 ks baterie typ AA(1.5V) tužková v každém čidle (je součástí dodávky, doporučená alkalická). Lithiové baterie jsou doporučeny pro použití v extrémně nízkých teplotách.

Váha (bez baterií)

  • Hlavní část: 231 g
  • Čidlo pro měření teploty/vlhkosti: 65 g
  • Anemometr: 315 g
  • Srážkoměr: 290 g

Rozměry (šířka x výška/délka x hloubka/tloušťka)

  • Hlavní část: 220 x 162 x 35 mm
  • Čidlo pro měření teploty/vlhkosti: 60 x 101 x 25 mm
  • Anemometr: 486.6 x 486.6 x 390 mm
  • Srážkoměr: 165 x 175 x 119 mm

Váš dotaz k produktu: Poloprofesionální meteostanice TFA 35.1075 NEXUS

Jméno a přijmení:  
Email:  
Telefon:  
Dotaz:  
** Kontrolní otázka (kolik je 7 + 3, napiš slovem):  

Červeně označené položky musí být vyplněné!
29.01.2020
Poloprofesionální meteostanice TFA 35.1075 NEXUS - (Jan Pícha)
Stanice má u mě odměřeno 12 let a stále se jí nechce do penze. Srážkoměr i anemometr sice vypadají opravdu unaveně ale stále svojí funknci zvládají bezvadně. Původní teplotní čidlo, které bylo součástí dodávky též stále funguje, ovšem pár let měří teplotu v budově. Venku je použit senzor, který byl zakoupen později. Konzole oproti novému kusu už není tak perfektně čitelná, podsvícení rovněž lehce ztratilo na intenzitě ale vzhledem k době v provozu v normě.
Produkt je velice zdařilý ! Jsem zvědav jak dlouho ještě vydrží.
22.05.2020
Poloprofesionální meteostanice TFA 35.1075 NEXUS (Šmíd)
Taky mam tuto stanici skoro stejnou dobu,je pravda že dosah není až tak velky pri připojení meteoplugu. Jinak za tu dobu se mi odporoučelo 1 cidlo ze 4 , vyměněny 1x misky a největší problém zdroj na meteoplug opravovan 4x zrovna dnes ko , tak jsem zvědav z dato pošlape . :)
Za mě spokojenost
23.10.2014
Zmena času (Roman)
Dobrý deň,

vlastním túto stanicu už od roku 2011 a vždy pri zmene času zo zimného na letný a opačne riešim rovnaký problém. Keďže moje mesto sa nenachádza v zozname lokalít, ktoré ponúka stanica, zvolím pri nastavení funkciu USR (alebo tak nejako) a manuálne nastavím zemepisnú šírku a dĺžku. Ako ale získam, aby stanica automaticky zareagovala na zmenu času? Vždy to nejako doprepínam - asi posunutím časového pásma - a potom to funguje. Pri nasledujúcej zmene času sa problém opakuje. Musím dávať aj pozor, aby si to upravilo východ a západ slnka na nové hodnoty. V návode sa nič o tom nepíše. Pri nastavovaní dátumu a času (aspoň myslím, pretože nemám teraz stanicu pri sebe) je asi posledná položka vyzerajúca asi takto: -:- ON, čo môžem prepnúť len na -:- OFF. Myslel som, že namiesto tých pomlčiek by mal byť uvedený čas. S týmto si už fakt neviem rady. Skúste nejako pomôcť.

Ďakujem
20.01.2012
Baterie (kuba)
Dobrý den mohu použít do čidel i Lithiové baterie?
23.01.2012
RE:Baterie (Michal Piják)
Určitě můžete.
15.01.2012
stanice (Jakub)
Dobrý den vyskytl se mi problém u teto stanice a to ten že když zapojim USB kabel do stanice tak mi to začne rušit signal a přestane mi to ukazovat i vnitřní teplotu... Nevíte čím by to mohlo být? Celí rok mi to fungovalo bez problému ale ted toto.. začalo mi to už blbnout když jsem stanici vyresetoval do továrního nastavení.
16.01.2012
RE:stanice (Michal Piják)
Asi bych doporučil stanici reklamovat, protože takto po emailu se dosti blbě odhaduje, kde by mohl být problém.
16.01.2012
RE:RE:stanice (kuba)
toho jsem se obával :( ještě něco vyzkouším jestli jsem něco nezanedbal...
19.01.2012
RE:RE:RE:stanice (kuba)
Tak to nejspíš bylo vše jen bateriema.. protože jsem měnil baterie a dal jsem ta lakalické a ty to nejspíš rušily., protože po vyndání baterií vše fungovalo tak jak má.. tak jsem zkusil dát normální baterie a vše OK zatim. Nevim ale proč to s tema lakalickejma blblo
29.01.2013
RE:RE:RE:RE:stanice (Honza)
Rušení této stanice USB kabelem je bohužel normální věc !!Stanici vadí trvalé zapojení k PC. Taková WXR LM2 má právě díky tomuto excesu anténku.Po pěti letech užívání stanice jsem však spokojen :-) Akorát mi poslední dobou ukazuje čidlo cca o 20% nižší vlhkost, takže koupím nové a bude snad dalších 5 let klid :-)
Nicméně pokud vám vše nyní funguje tak není důvod k panice.
30.01.2013
RE:RE:RE:RE:RE:stanice (Michal Piják)
Jen bych dodal, že NEXUS má již také externí anténu, domnívám se tedy, že máte jednu z prvních sérií, kdy externí anténa ještě nebyla u přístroje (tedy stejné jako WXR, u tohoto modelu se anténa objevila až u další série označené WXR LM).
30.01.2013
RE:RE:RE:RE:RE:RE:stanice (Honza)
Aha.Já mám Nexus bez antény.Kupoval jsem jí na konci roku 2007 cca 3 týdny po uvedení na zdejší eshop :-)
07.12.2011
Super stanice (Honza)
Je to dobrá stanice.Co nevidět bude sloužit už 4 roky.Za ta léta se akorát vyskytla porucha srážkoměru, ale stačilo pouze vyměnit relé v elektronice.Mohu jen doporučit.
01.07.2011
Grafické symboly. (Roman)
Dobrý deň,

dá sa pri uvádzaní stanice do prevádzky manuálne nastaviť aktuálny stav počasia? Nikde som to nenašiel a aj keď upravím nadmorskú výšku, prepočíta to tlak, no ikonu počasia mi zmeniť nedovolí. Vždy mi nastaví polojasno.

Je možné nejakým spôsobom ovplyvniť zmenu jednotlivých symbolov? Teda po koľkých hPa sa zmení predpoveď z ikony "zamračené" na "dážď" či "polojasno". Túto funkciu som tiež nenašiel. Je možné zmenu vykonať cez originál TFA software? Ďakujem.

Roman
07.07.2011
RE:Grafické symboly. (Michal Piják)
Dobrý den, ani jedno z toho co zmiňujete není na této stanici možné nastavit či změnit, protože stanice tyto funkce nepodporuje.
05.06.2011
Intenzita zrážok (Miroslav Janočko)
Chcel by som sa ešte opýtať, či táto stanica meria okrem úhrnov aj intenzitu zrážok. Ďakujem.
06.06.2011
RE:Intenzita zrážok (Michal Piják)
Stanice měří pouze množství srážek hodinu, den, týden, měsíc, ale neměří intenzitu.
20.04.2011
Dokupenie (Miroslav Janočko)
Dobrý deň. V prípade poškodenia zrážkomera, alebo anemometra poveternostnými vplyvmi je možné zrážkomer a anemometer (so solárkou) dokúpiť?

Ďakujem.
21.04.2011
RE:Dokupenie (Michal Piják)
Ano, v případě poškození by neměl být problém dokoupit samostatné senzory. Prozatím jsme však separátně prodávali pouze větroměr.
09.04.2011
software (jakub)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, standartně každou minutu mi přijdou data ze stanice do PC a zobrazí se, jen u větru je to každe dvě minuty. je to chyba nebo to tak má bejt že data o větru chodí jen každé dvě minuty? a ten čas odesílání dat, ta 1 minuta se nebá změnit na kratší dobu? :)
11.04.2011
RE:software (Michal Piják)
Kratší interval se bohužel opravdu nastavit nedá. Co se týká toho, že u větru je tento interval 2 minuty, tak netuším, jestli jde o chybu nebo ne. Možná, že tam je ten interval o něco delší než minuta a proto se to aktualizuje až co 2 minuty. Ideální by bylo, kdyby se do diskuze vyjádřil i další majitel této stanice, jestli je na tom podobně.
17.03.2011
srážkoměr (Jakub)
Dobrý den potřeboval bych vědět od kolika do kolika měří stanice srážky za den? je to 24 hodin od doby kdy začne pršet nebo je to nějak časově třeba jako od půlnoci do půlnoci?
21.03.2011
RE:srážkoměr (Michal Piják)
Dobrý den, je to zcela určitě časové ohraničení, tj. od půlnoci do půlnoci.
24.08.2014
RE:RE:srážkoměr (Tomáš)
Nene, je to za uplynulých 24 hodín, čiže stanic zaznamená zrážky o 10 večer, tak sta bude ukazovat tento údaj do 10 večer následuúceho dna :)
23.01.2011
rušení signálu (Jakub)
Dobrý den
měl bych dotaz, stanice funguje jak má ale když jí připojim k notebooku tak mi po chvíli stanice přestane přijímat data z venkovního teploměru. nevíte čím by to mohlo bejt? a taky abych to mohl propojit s PC tak jsem použil USB prodlužovák 8 m. nemohlo by to bejt třeba tim?
24.01.2011
RE:rušení signálu (Michal Piják)
Dobrý den, pravděpodobně je to rušením, které vytváří počítač, resp. když je stanice zapojena do PC, tak se sníží citlivost přijímače ve stanici. Ovšem také to může být i tím prodloužením USB kabelu, i když osobně se mi to moc nezdá.
24.01.2011
RE:RE:rušení signálu (Jakub)
já sem úplně zapoměl že t stanice má antenu :) sem jí měl pořád ohlou dolu tak ted to vyzkoušim:)
19.11.2010
Anemometr a srážky (Karas)
Dobrý den
Mám dva dotazy, zaprvé mě po otevření krytu anemometru zaskočil ten kabel od nějakeho žlutého balíčku baterek radši jsem ho nezapojoval zajímalo by mě k čemu to je? Nějaké záložní baterie ? A zadruhé, zkoušel jsem srážkoměr manuálně jak měří..poté jsem vymazal všechnu historii srážek a nainstaloval ho ven, po týdnu jsem to připojil k počítači a nahrál data. (přez týden spadlo pár milimetrů), ale na počítači to ukazoval i ty srážky které jsem vymazal. Nejde je někaj vymazat uplně?
22.11.2010
RE:Anemometr a srážky (Michal Piják)
Dobrý den, ten kabel klidně zapojte, vede od solárního panelu větroměru do dobíjecích akumulátorů (v opačném případě solární panel bude zbytečný), z který je větroměr napájený. Klasické baterie pak fungují jako záložní. Stanici jde vyresetovat do továrního nastavení a pak se i údaj o srážkách (nejenom tento, ale celá EEPROM paměť) vyresetuje na nulu. Budete-li chtít stanici vyresetovat do továrního nastavení, je třeba stisknout a podržet tlačítko SNOOZE pro podsvětlení + zároveň stisknout klávesu UP (šipka nahoru), obě tlačítka držte stisknuté po dobu 4 sekund. Následně by se měl displej rozblikat. Potom tlačítka pusťte a zmáčkněte tlačítko SET. Stanice by měla začít pípat a vymazávat všechny záznamy. Po dokončení stanice přestane pípat, vy ji odpojte od napájení na 10 sekund a reset je hotový. Znovu instalujte jako při prvním spuštění. Doufám, že Vám to pomůže.
21.03.2010
spokojenost (Jan Pícha)
Tak tuhle stanici provozuji 2 a čtvrt roku a zatím bez závady :-) Při kombinaci dobrých baterek a volného prostranství poslouží stanice jako velmi dobrý a spolehlivý meteodataloger.
03.07.2009
Dotaz (mila)
Zdravím prosim zda nekdo nevi jak dostat CD s programem ke stanici TFA NEXUS porouchal se počítač a vymazala se všechna data a já nemohu najít originalní cd předem děkuji Míla
04.07.2009
RE:Dotaz (Michal Piják)
Dobrý den, program si můžete stáhnout z http://www.tfa-dostmann.de/Nexus/Setup.exe
05.07.2009
RE:RE:Dotaz (mila)
Dobrý den, DĚKUJI
14.04.2009
Přijímání z čidel (Jan Pícha)
Zdravím,chtěl bych se zeptat,zda je možné aby dvě konzole stanice přijímaly data pouze z jednoho srážkoměru,teploměru,větroměru a aby se nemuseli instalovat dva srážkoměry atd...děkuji za odpověď.
24.04.2009
RE:Přijímání z čidel (Michal Piják)
Omlouvám se za pozdní odpověď, ale byl jsem delší dobu v zahraničí. Ano není to vůbec žádný problém, aby dvě hlavní jednotky (konzole) přijímaly signál z jedné sady venkovních čidel.
06.10.2009
RE:RE:Přijímání z čidel (Petr Volný)
Nezapomeňte na ohromný dosah tohoto vynálezu, při dvaceti metrech doslova viditelné vzdálenosti jsem si musel TRHNOUT NOHOU! Nechodí
:-(
07.12.2013
RE:RE:RE:Přijímání z čidel (Milan)
20m při přímé viditelnosti. Je tuším udáváno při přímé viditelnosti 100m. Není to v tom případě na reklamaci?
09.12.2013
RE: RE:RE:RE:Přijímání z čidel (Michal Piják)

Výrobce vždy garantuje dosah z bezdrátových čidel do základny a to vždy na přímou viditelnost, tj. kdy nic přenos neruší a mezi čidlem a základnou nejsou žádné fyzické překážky, což je v praxi téměř nemožné. Proto i případná reklamace musí probíhat podle toho co výrobce garantuje. Výrobce nemůže zajistit bezproblémovou komunikaci vždy a všude, neboť jsou místa, kde bezdrátový signál nepůjde přijímat a nebo je zde signál natolik zeslabován, že v místě příjmu bude signál vypadávat. To jsou rizika bezdrátové komunikace, se kterými každý musí počítat, více viz. článek v naší poradně. Pokud tato rizika uživatel nepřijme, pak mu asi zbývá jediná možnost - pořídit si meteostanici s přenosem dat po kabelu.

01.04.2009
Jak oni to ti soudruzi v té CHine dělaj ... (Marek)
Krabičky se mění ale obsah zůstává ... ceny se taky mění :o)
15.03.2009
Je velice dobrá ale??? (Kelnar František)
Když jsem si tuto meteo stanici pročítal tak jsem do posledka velice byl nadšen jak je chválená jak softwerem tak dalšími parametrami.Velice mně zaujala teplotní čidla,která tam jsou možný připojit což velice hodnotím za velmi dobré.Nejvíce mně ,ale sklamalo,že přenos bezdrátu je pouze 468Mhz a né 868Mhz je to škoda.Je dosti různého rušení a vyšší přenos fregvence je spolehlivejší.
25.03.2009
RE:Je velice dobrá ale??? (Jan Pícha)
To nevím,v současnosti vlastním tuto stanici a stanici ws 3650 IT která má přenos frekvencí 868 Mhz a krom toho,že TFA Nexus vadí trvalé non stop zapojení do PC bych přenost z bezdratových čidel hodnotil jako velmi dobré,v přímé viditelnosti mi to teď na chatě jede na 100 m absolutně bez jediného výpadku....akorát jsem zvědavej na výdrž baterek v hlavní jednotce,snad to 2 měsíce bez dozoru vydrží.....
21.06.2009
RE:RE:Je velice dobrá ale??? (Petr Volný)
Jak moc vadí Nexusu trvalé připojení do PC? A jak se to projevuje?
Děkuji
22.06.2009
RE:RE:RE:Je velice dobrá ale??? (Michal Piják)
modely WXR LM2 a TFA 35.1075 NEXUS, které jsou téměř totožné mají trochu problém při trvalém připojení k PC a to v příjmu signálu z venkovních senzorů. Problém je způsoben horším odstíněním antény (model WXR LM2 byl upraven a je tam nyní externí anténa, což by mělo pomoci) a díky rušení, které vzniká u USB portu desky stanice (informace od různých uživatelů a tedy nepotvrzená výrobcem) je pak příjem signálu horší (celkové vzdálenosti na které stanice je schopna komunikovat se senzory jsou kratší) - to je celý problém.
06.10.2009
RE:RE:Je velice dobrá ale??? (Petr Volný)
Tak po mých zkušenostech Vám docela závidím ten dosah. U mně je úplně jedno jestli to je v PC nebo ne. Při dvaceti metrech vzdálenosti jsem prostě skončil.
16.01.2009
dík (Josef Zika)
děkuji za vysvětlení.
16.01.2009
porovnáni (Josef Zika)
Je možné, aby se hodnoty naměřené tímto přístrojem lišily od hodnot měřených pomocí standartního srážkoměru(plastový kelímek nebo tryktíř)????Mě to ukazuje rozdíl skoro o polovinu hodnoty, což se mi nezdá, a nevim jestli špatně chápu způsob měření, nebo je někde chyba.
15.01.2009
přesnost měření (Josef Zika)
dobrý den, měl bych dotaz, při porovnání měření srážek touto stanicí a pevnou měrkou(ten zelený tryktíř), mi stanice ukazuje o polovinu méně, je to možné?nevím, jak to mám chápat, nebo jaký je v tomto měření rozdíl.děkuji
16.01.2009
RE:přesnost měření (Michal Piják)
Přesnos měření srážek pomocí klasického srážkoměru (nádobka, kterou manuálně vyléváte) je vždy vyšší, neboť je schopná zachytit přívalové deště atd. Samoodtíkací srážkoměr, jenž je např. u této meteostanice funguje na principu vahádelka a je nějak nakalibrován z výroby. Bohužel pokud do něj nalejete litr vody, tak Vám nenaměří litr vody, ale mnohem méně. Počítá totiž počet překlopení vahadélka za určitou časovou dobu. Na druhou stranu máte výhodu, že se nemusíte o srážkoměr starat a pravidelně jej vyprazdňovat.
08.12.2012
RE:RE:přesnost měření (Jan Havlík)
To máte pravdu, ale potom je výsledná naměřená hodnota úplně k ničemu, protože je v radikálním rozporu s tím co hlásí MÚ, kdy například spadlo 40mm srážek, u Vás leje jak z konve a srážkoměr ukáže 5mm :-(
08.12.2008
novy model (Tom)
Dobrý den,bude se tento model také zlevňovat jako model WXR LM popřípadě bude v budoucnu k dispozici opět nějaká nová verze těchto stanic? Tuším že minuly rok se už začala prodávat aktualizovaná verze WXR LM tak jestli teďka nebude opět něco nového.
09.12.2008
RE:novy model (Michal Piják)
Nemám informaci o tom, že by se cena tohoto modelu měla v budoucnu snížit. Od dovozce WXR LM mám informaci, že se připravuje model s externí anténou (ostatní by mělo být stejné), ale kdy ten tady bude a jestli vůbec, tak to opravdu netuším.
18.11.2008
Rozdíl mezi TFA 35.1075 NEXUS a WXR LM (Marek)
prosím, můžete napsat rozdíl mezi TFA 35.1075 NEXUS a WXR LM. Čekal bych u novějšího typu vylepšení a zatím je to opak. U WXR je navíc dál.ovl a má větší paměť 3200 datových souborů. Cena téměř srovnatelná. Je zde nějaký jiný rozdíl, kterého jsem si nevšiml?
díky
19.11.2008
RE:Rozdíl mezi TFA 35.1075 NEXUS a WXR LM (Michal Piják)
Ono se nejedná o moc rozdílné modely. Na českém trhu se objevily skoro zároveň, přesto se pár rozdílů najde. WXR LM má oproti NEXUSU navíc UV čidlo a dálkové ovládání. Dle dovozců je asi také rozdíl ve velikosti paměti 3200 oproti 3000 záznamů, ale toto bych na 100% netvrdil, protože jde o výrobky od stejného výrobce a moc se mi nepozdává, že by tam byla jiná paměť, možná jde jen o chybu v překladu, kdy jeden evropský dovozce napsal "paměť má 3000 záznamů" místo toho, že "paměť má více než 3000 záznamů". Stejně tak se i dovozci u těchto stanic neshodnou na dosahu čidel, u Nexusu je psáno pro všechna 100m, ale u WXR je pro srážkoměr a větroměr 30m (ze zkušeností našich zákazníků bych si dovolil tvrdit, že toto bude platit i pro Nexus). Posledním rozdílem je dodávaný software, který je u Nexusu dokonalejší a umí toho mnohem více (i když třeba zasílání dat na internet tam není, ale tvorba grafů dokonce i ve 3D provedení ano).
19.11.2008
RE:RE:Rozdíl mezi TFA 35.1075 NEXUS a WXR LM (Jan Pícha)
Mám vyzkoušeno,že stanice Nexus bere data od čidel i ve vzdálenosti 80 m. (provoz TFA Nexus od 25.12 2007),stanice je náchylná na blízkost např LCD monotorů atd.....je potřwba poříd delší kabel,já mám stanici 3m od PC a jede vše OK.
19.11.2008
RE:RE:RE:Rozdíl mezi TFA 35.1075 NEXUS a WXR LM (Michal Piják)
No pokud ten dosah platí i pro srážkoměr a větroměr, tak to je dobré. Přiznám se, že jsem to nezkoušel, takže jsem rád, že se našel někdo, kdo to může potvrdit.
20.11.2008
RE:RE:RE:RE:Rozdíl mezi TFA 35.1075 NEXUS a WXR LM (Jan Pícha)
U srážkoměru platí tedy jedna zvláštnost a to sice že za necelý rok používání vypadl pouze jednou,ale to jen z toho důvodu že jsem musel dát z duvodu stěhování na pár dní před stanici skříň....jinak přenos ze srážkoměru absolutně v pohodě.Akorát chtěl jsem se zeptat jak je to s mazáním vnitřní paměti...dá se to nějak smazat?
21.11.2008
RE:RE:RE:RE:RE:Rozdíl mezi TFA 35.1075 NEXUS a WXR (Michal Piják)
No určitě se to dá smazat pomocí resetu do továrního nastavení. Jinak si myslím, že to nejde, a proto se data postupně přemazávají automaticky jakmile se paměť zaplní, a to vždy od nejstaršího záznamu.
06.11.2008
Měření dešťových srážek - rozlišení (Robin)
Můžete prosím Vás trochu laicky vysvětlit rozlišení 0,8 mm u měření dešťových srážek? Je to myšleno, že to ukazuje po násobku 0,8 mm - tedy 0-0,8-1,6-2,4-3,2.....?
07.11.2008
RE:Měření dešťových srážek - rozlišení (Michal Piják)
Rozlišení u srážek je ta nejmenší část, kterou dokáže stanice rozlišit, resp. její senzor. Znamená to zhruba v praxi to, že jedno překlopení vahadélka u srážkoměru bude stanice chápat jako 0,8 mm vody, které nateklo do srážkoměru. A znamená to také tedy to, že pokud vahadélko překlopíte cca 100x, pak stanice ukáže 80 mm změřených srážek. Nejsem si v tuto chvíli ale jistý, zda stanice při výpočtu množství srážek nebere v úvahu ještě čas od doby posledního překlopení vahadélka, protože pak by bylo možné, že na displeji budou kromě násobků 0,8 také naskakovat i jiné hodnoty. Zkusím to vyzkoušet a napsat zde do diskuze v příštím týdnu.
09.11.2008
RE:RE:Měření dešťových srážek - rozlišení (Jan Pícha)
Vám to ukazuje 0,8 1,6 atd???? Mě tato stanice ukazuje i jiné hodnoty: O,7 1,4 2,2 2,9 2,9 3,54,3 4,9 5,6 atd....
09.11.2008
RE:RE:RE:Měření dešťových srážek - rozlišení (Michal Piják)
No pak je to tedy jasné. Stanice bere v úvahu i čas a je to tak i logické, nicméně obávám se, že přesný algoritmus výpočtu nikde nezjistíme.
16.09.2008
Rozpaky (Honza)
Dobrý den,
máme ve firmě tuto stanici měsíc a vládnou z ní dost rozpaky. Hlavní jednotka je perfektní, to ano, přenos dat bez problémů, ale dvě věci jsou zklamáním. Za prvé - srážkoměr. Bohužel jsme při výběru přehlédli údaj o rozlišení 0,8 mm (naše blbost, ale u POLOPROFESIONÁLNÍ stanice bych toto nečekal). Takže za ten měsíc u nás spadlo podle profesionálního válcového srážkoměru 5,8 mm v 5 dnech, srážkoměr stanice zaznamenal jediný déšť s hodnotou 1,5 mm. Přitom u jiných stanic (levnějších) jsou srážkoměry s citlivostí 0,1 mm.
Druhá věc - PC program. Graficky je hezký, ale to je vše. Nastavit nelze prakticky nic, pro použití údajů je nutno celý soubor s údaji převést do excelu a tam se pídit. Srážky se pouze načítají, takže pro časový úsek je musíte odečítat a hledat, kdy to vlastně pršelo. Raději jsem si vytvořil excelovou tabulku a potřebné údaje přepisuju ručně. Celkově bych stanici zhodnotil asi tak, že pro orientační domácí použití dostačující, ale označení "poloprofesionální" se jeví jako nepovedený vtip. Bohužel nic lepšího ale zřejmě není.
16.09.2008
RE:Rozpaky (Michal Piják)
Dovolím si podotknout, že pokud srovnáváte srážkoměry různých stanic, pak by se měla srovnávat stejná cenová kategorie. Ano jsou lepší stanice s přesnějšími srážkoměry, ale také stojí mnohonásobně více. Osobně bych rád viděl levnější srážkoměr s přesností 0,1 mm (nikoliv rozlišením) a jeho prodejní cenu, možná, že bychom jej zařadili do sortimentu.

K programu asi toto. Bohužel programy, které jsou u meteostanic této cenové kategorie slouží pouze pro jednoduché vyčítání dat, ukládání do souboru, tvorbu jednoduchých grafů. Chcete-li používat lepší program, pak je třeba se poohlédnout po jiných, mnohem kvalitnějších programech. Doporučil bych např. PC-Wetterstation či Weather Display, to jsou programy, které dostávají naši zákazníci v demo verzích na CD spolu s meteostanicí.
16.09.2008
RE:RE:Rozpaky (Honza)
Přesnější srážkoměry mají podle vaší specifikace i např. TFA 35.1049 Matrix II nebo GARNI 1080, obě rozlišení 0,1 mm (pokud tedy mám věřit vašim stránkám), které jsou levnější. Ale jak jsem napsal, je to naše chyba, že jsme si tohoto údaje dostatečně nevšimli. U této přesnosti mě opravdu zaráží především označení "poloprofesionální". Program budiž. Momentálně když mám k dispozici vytvořenou excelovou aplikaci, je pro mě dostačující (a zaplaťpánbůh za to), že se data ze stanice alespoň do PC dostanou a uchovávají.
16.09.2008
RE:RE:RE:Rozpaky (Michal Piják)
Aha, no tak ono je to trochu složitější, když se dívám na technické parametry stanic, které uvádíte. Někteří výrobci totiž uvádí v technických parametrech rozlišení srážkoměru (např. stanice Nexus či WXR) a myslí tím tedy, při jakém objemu se vahadlo ve srážkoměru překlopí a stanice zaregistruje nějakou změnu. No a někteří (Garni 1080, Matrix II) zase uvádí rozlišení srážkoměru jako rozlišení na displeji, tj. že to zobrazuje např. desetiny - rozlišení je pak v technických parametrech stanicu uvedeno jako 0.1 mm. Na našich stránkách toto není úplně přesně rozlišeno (vycházíme z informací od dovozců a nemáme příliš možností jak si to ověřit), což je určitě mírně matoucí, ale ve skutečnosti stanice, které uvádíte na tom nejsou tak dobře a vahadélko se dle mého názoru tak rychle nepřeklápí. To už by totiž byla jiná kategorie meteostanic s rozlišením vahadélka 0.1 mm.
22.07.2008
TFA NEXUS soft (hruta)
nemáte prosím někdo tušení, kam TFA Nexus software ukládá *.dbf soubor s daty pod MS Windows Vista? Ačkoli program procuje normálně a data zobrazuje, na celém lokálním disku je nelze najít a support u výrobce mi neodpovídá.
16.09.2008
RE:TFA NEXUS soft (Michal Piják)
Bohužel na Vaši otázku Vám neumím odpovědět. Pod WinXP je dbf soubor ve složce Data, která je ve složce, kde je nainstalován Nexus software.
06.06.2009
RE:TFA NEXUS soft (David)
Možná už to nebude pro Vás aktuální, ale pro případné další zájemce, kteří by si chtěli data ze stanice zálohovat a používají MS Vista doplním, že soubor "NexusOrg.dbf" je uložen ve skryté složce C:\Users\"název Vašeho účtu"\AppData\Local\VirtualStore\ProgramFiles\TFA_Nexus.
Je zapotřebí tedy povolit zobrazení skrytých a systémových souborů a složek.
06.07.2008
Kamera (Jaroslav Masek)
Mám otázku, zda software Wetterstation TFA NEXUS má možnost zobrazení připojené webové nebo jiné kamery? Díky
06.07.2008
RE:Kamera (Michal Piják)
Bohužel software od TFA neumožňuje uploadovat data na internet, proto nemá možnost ani připojení webové kamery či jiné kamery.
06.07.2008
RE:RE:Kamera (Jaroslav Masek)
Takža bude nejlépe zakoupit software Weather Display? nebo Weather Display Live? Který z těchto programů je nej? Díky
06.07.2008
RE:RE:Kamera (Jaroslav Masek)
Právě jsem si to pořádně přečetl a...... jsou zapotřebí oba programy ..... jeden jako hlavní a druhý jako ndstavba.....
02.06.2008
Externi cidla (Milan H.)
Dobry den,
jeste jeden doraz externim cidlum - v nabidce k teto meteostanici jsou 3kanalova a 5ti kanalova. Pochopil jsem to dobre, ze se lisi pouze moznosti nastaveni cisla kanalu nebo je to jinak?
Pro maximali vyuziti externich senzoru pokud je jedno petikanalove cidlo v baleni, je treba tedy dokoupit jedno petikanalove a 3ks trikanalovych? Je to tak?

Dekuji

Milan
02.06.2008
RE:Externi cidla (Michal Piják)
Ano, pochopil jste to naprosto přesně, čidla se neliší nijak zvlášť, pouze v tom, že tříkanálová umí nastavit kanál 1,2 nebo 3 a pětikanálová ještě kanál 4 a 5. Pro plné využití všech 5ti čidel Vám bude stačit, když dokoupíte 1 pětikanálové a 3 tříkanálová.
23.05.2008
UV čidlo (Jirka)
Je možno k této stanici přikoupit čidlo na měření intenzity UV záření?
23.05.2008
RE:UV čidlo (Michal Piják)
UV čidlo nelze přikoupit, protože stanice s ním nekomunikuje. Navíc na stanici není ani místo, kde by se naměřené hodnoty z UV čidla zobrazovaly.
11.03.2008
Přesnost anemometru (Laďa S.)
Dobrý den,
zaslechl jsem, že anemometr při určování rychlosti používá již dříve naměřené hodnoty, takže jsou nepřesné měření při změnách rychlosti větru a při vyšších hodnotách síly větru vykazuje nižší hodnotu. Máte stejnou zkušenost?
Děkuji
Laďa S.
12.03.2008
RE:Přesnost anemometru (Michal Piják)
Máte pravdu, že anemometr u této stanice stejně jako u stanice WXR LM využívá pro výpočet aktuální síly větru i hodnoty dříve naměřené. Toto jsem teda vypozoroval osobně, protože výrobce nikde algoritmus výpočtu rychlosti větru nezmiňuje. Otázkou je, zda se jedná o nepřesnost či zda je tato zprůměrovaná hodnota použitelnější (v přirodě totiž vítr fouká různě a je možné, že zrovna v tu chvíli, kdy anemometr provede měření, přestane na chvíli foukat a pokud by se tato nahodilá situace měla opakovat, pak byste na stanici, která zobrazí vždy jen aktuálně naměřenou hodnotu, měl pokaždé nulu a z tohoto hlediska si myslím, že výpočet, který provádí tato stanice je objektivnější). Stanice však také zobrazuje hodnotu GUST neboli sílu nárazového větru. Nejsem meteorolog, takže nedokáži posoudit, který systém měření je výhodnější.
16.02.2012
RE:RE:Přesnost anemometru (Tomáš)
ja si myslim ze on tam ma nadstaveny priemer vetra a nie naraz GUST pretoze naraz GUST je pravdivy aktualny!
08.12.2012
RE:RE:RE:Přesnost anemometru (Jan Havlík)
I hodnota GUST neukazuje aktuální nárazovou rychlost větru, ale o dost méně. Stanici mám rok a toto jsem u ní vypozoroval. Rychlost větru je vždy nějakým způsobem zprůměrovaná, neodpovídá skutečnosti a je de-facto k ničemu.
22.02.2008
Zkušenost po dvou měsících používání (Jan Pícha)
Stanici mám 2 měsíce a jsem sní velice spokojen.
08.01.2008
více teplotních čidel (Pavel Vokral)
Dobrý den, při připojení více čidel venkovní teploty se záznamy uchovávají pro každé zvlášť?
děkuji p.v.
08.01.2008
RE:více teplotních čidel (Michal Piják)
Ano při připojení více čidel se záznamy uchovávají pro každé čidlo zvlášť.
31.12.2007
Spokojenos (Jan Pícha)
Zdravím.
Stanici mám v provozu týden a zatím spokojenost.
1) Hlavní jednotka: Hlavní jednotka se vyznačuje velmi čitelným displejem,který se za zhoršné viditelnosti sám rozsvítí (jde nastavit aby se to nerosvěcelo).Barva podsvíení je modrá.Hlavní jednotce bych udělil jedničku :-)
2) Dostupnost venkovních senzorů:
a) termo hydro senzor: Tomuto senzoru vadí pravděpodobně záření z monitoru,nebo frekvence procesoru,protože,jak se hlavní jednotka ocitne v blízkosti počítače,příjem z vrnkovního termo hydro senzoru se nekoná.Je potřeba si přikoupt delší kabel USB samec/samice,který stojí přibližně 40 Kč.Aktuálně mám stanici 3 m od počítače a vše chodí,jak má.Chtěl bych ještě upozornit na přesnost tohoto senzoru,který má odchylku +1 až +1,5°C od skutečních hodnot (hlavně ve dne).Signál ze senzoru projde i přes 4 kamenné zdi,což je dobré.
2) Aneometr
Ke stanici se standartně dodává miskový aneometr,který rozhodně je přesnější,jak standartně dodávaný aneometr u stanice WS3600.Aneometr má rozlišení 0,1 km/h.Aneometr mám ńa střeše a posílání dat zatím absolutně bez problémů (signál prochází přes 3 patra).Jediný kámen urazu tohoto zařízení je mrznoucí mlha,která na aneometru zmrzne a znemožní tak pozorování směru větru.Rychlost větru chodí nadále.
3) Srážkoměr
Toto zařízení jsem zatím neměl možnost moc vyzkoušet,protože zatím nepršelo.Jediné,co mohu o něm říci,je že dostupnost je také dobrá a zatím ještě nevypadl.Průchodnost signálu ke stanici je přes 4 kamenné zdi.
4) software
Software,který se ke stanici dodává je úplně jiná třída,než software ke stanici WXR.Software v pěkné grafice zobratí vše,co potřebujete.Jedniné co na tomto programu mi chybí je absence možnosti posílání na internet.Stanice však komunikuje také se softwarem Weather Display,který umí vlastně úplně vše (včetně posílání na net)
5) Tuto stanici doporučuji
10.12.2007
CD (Honza)
A dodává se k této stanici vaše cd s meteo programy???Myslím to CD jak dodáváte s meteostanicema WS3600 nebo WXR.
10.12.2007
RE:CD (Michal Piják)
Ano i k této meteostanici od nás dostanete naše METEO CD.
10.12.2007
RE:RE:CD (Honza)
DĚKUJI ZA VEŠKERÉ ODPOVĚDI.Chtěl bych se jen ještě zeptat,zda na vašem CD jsou plné verze těch programů
10.12.2007
RE:RE:RE:CD (Michal Piják)
Na našem CD jsou jen plně funkční demoverze.
08.12.2007
software (Honza)
Ještě bych se chtěl zeptat,jestli umí tento software posílat data na we.
09.12.2007
RE:software (Michal Piják)
bohužel toto tento program neumí.
09.12.2007
RE:RE:software (Honza)
Nevím,jestli jsem to správně pochopil........
Program k této stanici opravdu neumí posílat data na web??? (Pc-Wetterstation nexus)
09.12.2007
RE:RE:RE:software (Michal Piják)
program originální se jmenuje TFA_nexus a ten zasílat data na internet neumí. Jiné programy jako např. PC-Wetterstation či Weather Display, které spolupracují s touto stanicí zasílat data na internet umí, ale nejsou zadarmo.
07.12.2007
software (Honza)
Je tento software lepší než weather capture??Jaký je případně rozdíl mezi těmito softwary.
09.12.2007
RE:software (Michal Piják)
Program není dělaný v Jave, tj. není třeba instalovat nějaký jiný software, aby to běželo na Vašem PC. Bohužel Weather Capture toho moc neuměl, takže třeba i když nějaké grafy dělal, tak tvorba grafů z programu TFA Nexus je úplně odlišná a mnohem lepší. Navíc v programu Weather Capture si ani nešlo pořádně prohlédnout jednotlivé záznamy po řádcích (člověk si to musel ručně najít v TXT souboru RECORDS a tam to zase není dost jednoduché najít). Veškerá nastavení stanice se dají nastavovat pomocí obou programů, i když pomocí Weather Capture (nastavení zeměpisné šířky a délky) to někdy až tak moc nefungovalo, ale možná jsem to jen nepochopil.


od Zdeněk Pícha Zapsáno: 24.12.2011
Já mám tuto stanici již 4 roky.Byla zakoupena ve zdejším eshopu.Co se týče dosahu, tak byl problém pokud byla stanice připojena trvale k počítači, jinak v pohodě.Čidla mám v přímé viditelnosti ve vzdálenosti od 20 do 40 m.Je fakt, že nějaké čidlo sem tam vypadne, ale poměrně rychle se samo nahodí zpátky. Pokud se použijí kvalitní baterie, tak senzory vydrží i 2 zimy bez zásahu.Jediný problém, který jsem řešil byl porouchaný srážkoměr.Na vině bylo magnetické relé, které muselo být vyměněno.Náklady na opravu byly 5 korun. Software je povedený, přehledný, chybí mi však možnost odesílání aktuálních dat na net.

Hodnocení: [4 z 5 hvězdiček!]
od Petr Volný Zapsáno: 06.10.2009
Po čtyřměsíčním provozování: Zapomeňte na 30 m dosahu, ani omylem. Ručím tak za deset, víc ani náhodou. Bydlím v dřevostavbě + polystyrén, žádný kov ani beton nebo cihly. Program na PC celkem slušný, nesmí běžet dlouho v minimalizovaném stavu, rozpadne se grafické zobrazení tlaku vzduchu.

Hodnocení: [2 z 5 hvězdiček!]

Přihlaš se ke svému účtu nebo se zaregistruj, abys mohl(a) ohodnotit toto zboží!

Recenze k produktu: Poloprofesionální meteostanice TFA 35.1075 NEXUS
Datum vydání: ..Autor:

  • Související produkty
Bezdrátové čidlo GARNI 35A

655 Kčs DPH

Dostupnost: Skladem
TFA 30.3245.02 - Bezdrátové čidlo

650 Kčs DPH

Dostupnost: Skladem
Jak vzniká počasí - Jaroslav Kopáček, Jan...

330 Kčs DPH

Dostupnost: Skladem