Časté otázky u přístrojů z řady TFA VIEW | METEOshop.cz

URL: https://www.meteoshop.cz/blog/caste-otazky-u-pristroju-z-rady-tfa-view/170/


Hodnocení obchodu na Zboží.cz

Kategorie

Vybíráme z novinek

TFA 47.3006.01 - Bezdrátový srážkoměr SPLASH

Prodávané značky

Časté otázky u přístrojů z řady TFA VIEW

TFA VIEW je skvělá řada meteopřístrojů, která nabízí uživatelům možnost snadného sledování počasí a různých meteorologických údajů přímo v domácnosti. Jde však již o pokročilejší přístroje, které mohou u některých uživatelů vyvolat řadu otázek při jejich zapojování či nastavení. Připravili jsem tedy seznam těch nějčastějších dotazů, na které zde najdete odpověď, aniž byste museli kontaktovat naši či jinou technickou podporu.

Lze bezdrátové přístroje TFA VIEW používat i bez WiFi připojení?

Ano, to vůbec není problém. Mnoho funkcí (které vyžadují připojení WiFi) však nelze použít. Odpovídající přehled funkcí vždy naleznete ve stručném návodu k obsluze nebo v kompletní uživatelské příručce příslušného přístroje TFA VIEW.

Funguje předpověď počasí i bez WiFi připojení?

To záleží na konkrétním modelu. Např. model „VIEW SHOW“ neumí poskytnout předpověď počasí bez připojení WiFi. Modely „VIEW METEO“ a „VIEW BREEZE“ zobrazí předpověď počasí i bez připojení k WiFi. Ikona počasí pak funguje pouze na základě změny atmosférického tlaku vzduchu (který si základní jednotka sama změří). Předpověď pomocí trendu tlaku vzduchu je méně rozsáhlá a spolehlivá než ta, kterou lze získat pomocí profesionální předpovědi přes internet.

Jak připojím svůj nový přístroj TFA VIEW k aplikaci TFA VIEW?

Přístroj TFA VIEW by již měl být aktivní a v provozu. Poté na svém smartphonu/tabletu otevřete aplikaci TFA VIEW a ujistěte se, že je tento smartphone/tablet již připojen k síti, do které chcete přístroj TFA VIEW integrovat. Nyní otevřete nabídku v aplikaci a vyberte správu zařízení („Devices“). Najdete tam velké tlačítko se znaménkem „+“. Od této chvíle bude aplikace provádět nastavení společně s vámi. Úpravy můžete provést také později ve správě zařízení (například změnit názvy nebo pořadí).

Bohužel nemohu připojit svůj přístroj TFA VIEW k WiFi. Všechna moje ostatní zařízení fungují v této WiFi síti bez problémů.

Zkontrolujte, zda signál WiFi vašeho routeru nefunguje pouze v pásmu 5 GHz. Přístroje TFA VIEW totiž pracují výhradně v pásmu 2,4 GHz. Obvykle lze také integrovat přístroj TFA VIEW, pokud je na routeru použit režim DualBand (2,4 a 5 GHz současně), ale v případě problému s připojením v režimu DualBand doporučujeme používat připojení pouze k síti 2,4 GHz (některé routery mají možnost upravit nastavení WiFi a spravovat tak tyto sítě odděleně). V případě potřeby si prostudujte příručku vašeho routeru nebo kontaktujte zákaznický servis vašeho poskytovatele internetového spojení.

Jak mohu připojit svůj přístroj TFA VIEW k místní síti a internetu, pokud to není možné prostřednictvím aplikace?

Pokud jste svůj přístroj TFA VIEW již zaregistrovali v aplikaci (má přiřazený název a umístění), ale nepodařilo se úspěšně navázat připojení k síti, můžete připojení vytvořit také pomocí internetového prohlížeče a PC/notebooku. Tento postup je bohužel někdy nutný, zejména u smartphonů s Android 12. Postupujte podle pokynů na našem blogu.

Který poskytovatel je zodpovědný za údaje o počasí přijímané přes WiFi?

Údaje o počasí, které mohou přístroje VIEW přijímat z internetu přes WiFi připojení, jsou získávány od poskytovatele služby „AccuWeather“.

Naměřené hodnoty se již v aplikaci neaktualizují.

Zkontrolujte prosím, zda je na vašem přístroji trvale aktivní symbol WiFi vedle zobrazení času. Pokud se symbol nezobrazuje nebo bliká, obnovte WiFi připojení přes aplikaci a vyberte „Connect WiFi“. Ujistěte se prosím, že WiFi síť, ke které jste připojeni, je také připojena k internetu.

V aplikaci je jak položka nabídky „Add => Devices“ a „Connect WiFi“. Jaký je rozdíl mezi těmito dvěma možnostmi?

Produkty VIEW (základní jednotky nebo vnější čidla) musí být nejdříve přidány  prostřednictvím správy zařízení, pokud mají být zobrazeny v aplikaci a přiřazeny k vlastnímu účtu uživatele. Možnost „Connect WiFi“ lze použít pouze k přenosu aktuálních (případně nových) informací o WiFi do základní jednotky.

„Add => Devices“ = vytvořit zařízení + přenést informace o WiFi

„Connect WiFi“ = přenést pouze informace o WiFi

Je také možné exportovat data z aplikace? A jak?

Ano. Otevřete zobrazení diagramu (pomocí modré šipky v pravém horním rohu krátkého diagramu). Tam také vpravo nahoře najdete ikonu s mrakem a šipkou. Klepnutím na tuto ikonu se dostanete do nabídky pro export dat příslušné stanice.

Kolik vysílačů lze použít na přístroji řady TFA VIEW a v aplikaci?

Přístroj TFA VIEW, který je aktivně připojen k internetu přes WiFi, může přijímat další senzory (až 50) a používat je prostřednictvím aplikace. Přímo na základní jednotce můžete buď zobrazit pouze ty senzory, které jsou součástí balení, nebo pomocí dvou stanic „VIEW SHOW“ & „VIEW BREEZE“ a pomocí funkce „Extra Sensor“ až 4 další stanice na displeji.

Mohou být stanice TFA VIEW také používány současně více uživateli na různých chytrých telefonech s aplikací VIEW?

Ano. U jednotlivých vysílačů mohou ostatní uživatelé snadno naskenovat ID kód na zadní straně vysílače. U základních jednotek je to možné pouze prostřednictvím funkce pozvání/sdílení v rámci aplikace. Základní jednotka VIEW je vždy vázána na jednoho hlavního uživatele, který spravuje nastavení a umístění. Aktuální naměřené hodnoty je však možné zobrazit i ostatním uživatelům. K tomu musí hlavní uživatel otevřít správu zařízení ve své aplikaci. V horní liště je ikona s několika postavami. Klepněte na tuto ikonu a vyberte, která zařízení VIEW (základní jednotky i vysílače) chcete sdílet s jiným uživatelem. Zadejte e-mailovou adresu účtu VIEW nového uživatele. Na tento účet bude odeslána pozvánka. Nový uživatel bude upozorněn na pozvánku v oznamovací oblasti své aplikace a může zahrnout navrhovaná zařízení, pokud si to přeje.

Mohu používat vysílače TFA WeatherHub se systémem TFA VIEW nebo mohu používat stanice TFA VIEW s aplikací TFA WeatherHub?

Ne. Přístroje ze systému TFA VIEW nelze kombinovat se systémem TFA WeatherHub.

Můj senzor je již zobrazen na základně, ale ještě ne v aplikaci. Jak mohu přidat nový/další senzor (vysílač) v aplikaci TFA VIEW?

Pokud nový senzor není automaticky detekován a zobrazen aplikací (v oznamovací oblasti), můžete ho také snadno naskenovat pomocí položky nabídky „Devices“ ve správě zařízení a přidat ho ručně.

Existuje kompatibilní bazénový vysílač? Kde najdu kód pro bazénový vysílač a jeho integraci?

Ano, bazénový vysílač (katalogové označení TFA 30.3238.06) je kompatibilní s přístroji TFA VIEW a lze ho integrovat jako další senzor nebo přes aplikaci TFA VIEW. Kód potřebný pro integraci naleznete na senzoru uvnitř přihrádky na baterie (výsuvná krytka bateriového prostoru).

Jak mohu smazat svůj uživatelský účet aplikace TFA VIEW?

Pokud chcete smazat svůj uživatelský účet aplikace TFA VIEW, postupujte následovně: V aplikaci vyberte oblast „add/change“ – „devices“. Odeberte všechna zařízení ze svého uživatelského účtu. Uživatelský účet lze smazat až po odstranění všech zařízení v uživatelském účtu.

V aplikaci vyberte možnost „Delete account“ v části „Settings“ – „User account“. Pokud chce uživatel skutečně smazat uživatelský účet, zobrazí se bezpečnostní otázka. Pokud ji potvrdíte, uživatelský účet bude zcela smazán. Pokud máte potíže s mazáním účtu nebo pokud aplikace již není nainstalována, kontaktujte prosím přímo náš zákaznický servis pomocí emailu. Z bezpečnostních důvodů musí být žádost o smazání odeslána ze stejné e-mailové adresy, která je použita pro uživatelský účet.

V diskuzi se v této chvíli nenachází žádný příspěvěk.